2010 m. vasario 5 d., penktadienis


Sveiki, Tau rašo Tavo buvusi draugė, ei, kaip gyveni? Seniai girdėtas, seniai kada užuodžiau Tavo kvapą, tą, kuris atveria duris į kitą pasaulį, visai ne saldų, kur angelai nesaugo. Tai kaip Tu? Pas ką Tu? Ką Tu kankini? Ką Tu mokai? Prarasti? Labos nakties visiems linkėti?
O jie aimanuoja. Tu Juos bučiuoji, ne tik mokai, o po to apkabini. Savo rankomis. Tokiom stipriai skaudžiom. Ei, brangusis. Tik dar pabūk, nesugrįžk. Mielas mano, Liūdesy. Kuris apvylei mano protą. Kuris išmokei daug, atėmei dar daugiau. O Dovanojai ne ką mažiau.
Ei, mažučiai mažutėliai, nebijokit, pas Jus visus ateis graži panelė. Laimė. Kada nors. Tik tikėkit ir leiskit Liūdesiui šypsotis, tam gražiaveidžiui, bekūniui, mano buvusiam draugui. Ne --- ne draugui.. Mano Sapnui, mano Gyvenimui, mano Kančiai, o dabar mano Laimei.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą