2011 m. rugsėjo 28 d., trečiadienis

Gyvenime, ar yra tokia šalis, kur nekvepia drebėjimu?
Gyvenime, ar yra tokia šalis, kur nėra šalčio? Kur Svajonės yra Tikrovė.
Gyvenime.
Gyvenime.
Gyvenime.
Ar yra tokia vieta pasauly, kur Skausmai nelaužo kojų?
Kur gyvena tikros Viltys?
O, mielasis mano, atvesk mane, ten, kur nėra raudonų Pagundų,
atvesk, ten, kur rasota, šviežia žolė po mano nuogas pėdas pintųsi.
Gyvenime, parodyk man kelią, ten, kur Nuodėmė neegzistuoja.
Mielasis, ten, kur nėra gundančio kvapo, kuris neleidžia užmigti naktimis, parodyk man vietą. Vietą, kur Ramybė amžina. Vietą, kur Ilgesys nedrasko akių.
Gyvenime.
Gyvenime.
Gyvenime.
Ar yra tokia šalis, kur nekvepia drebėjimu?
Ten kur Jaukumas bučiuoja nuogą kūną.
Mielasis Gyvenime, atvesk mane ten.
Kur problemų Rūpestis neegzistuoja.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą